Enefit avas Tartus klienditeeninduspunkti

Enefit avas eile Tartus oma uues kontorihoones klienditeeninduspunkti, mis hakkab tööle igal teisipäeval ja neljapäeval. Konsultandid aitavad kliente kõigis energiaalastes küsimustes ning võimalik on sõlmida ka lepinguid.

„Enefiti jaoks on väga oluline olla klientide jaoks olemas kõige sobivamal moel,“ sõnas Enefiti Eesti turu juht Santa Tohver. „Mul on hea meel avada füüsiline teeninduspunkt just Tartus, sest elu käib ka teistes Eestimaa paikades lisaks Tallinnale,“ lisas ta.

„Enefitil ei ole füüsilist teeninduspunkti enam ammu olnud, sest kõik küsimused on võimalik läbi arutada ning lepingud sõlmida iseteeninduses ja telefoni teel. Siiski on ka kliente, kes soovivad oma energiavajadustest rääkida silmast silma. Meie uues ja rohelises esindushoones on olemas sobiv ruum klientide vastu võtmiseks, seega kasutame võimalust, et tulla Lõuna-Eesti klientidele lähemale,“ selgitas Tohver.

Kliendid on oodatud Enefiti teeninduspunkti igal teisipäeval ja neljapäeval kell 9-13 ja 14-17. Asume Tartu maakonnas Tähtveres, Tallinna maantee kõrval Rohelise Pargi ärikvartalis aadressil Roheline 18 (maja peal on Enefiti ja Elektrilevi logod).

Pöörduda võib kõigis energiaalastes küsimustes. Võimalik on läbi arutada endale vajalikud teenused ning sõlmida ka lepinguid.


Enefit pakub järgmised energiateenuseid:

  • Elektri- ja gaasipaketid
  • Koduste elektriseadmete kindlustus
  • Elektriautode kodused laadimislahendused ning avalik laadimisvõrk Enefit Volt
  • Energia isetootmine (päikesepaneelid) ja salvestuslahendused
  • Ülikiire interneti- ja televisioonivõrk
  • Elektritööd