Enefit avab Tallinnas klienditeeninduspunkti

Enefit avab 9. detsembril Tallinnas Avala kontorihoones klienditeeninduspunkti, millele lisandub uuel aastal ka väljapanekuala. Kohapeal on võimalik sõlmida lepinguid ning konsultandid nõustavad kliente kõigis energiaalastes küsimustes.

Enefit avas oma esimese klienditeeninduspunkti selle aasta augustis Tartus. „Tartumaa klientidelt saadud positiivne tagasiside julgustas meid avama teeninduspunkti ka Tallinnas,“ sõnas Enefiti Eesti turu juht Santa Tohver. „Meie jaoks on väga oluline olla olemas klientide jaoks kõige sobivamal moel. Tänapäeval on võimalik lepingud sõlmida iseteeninduses ning kõik küsimused läbi arutada telefoni teel. Siiski on ka kliente, kes soovivad oma energiavajadustest rääkida silmast silma,“ selgitas ta.

Tallinna klienditeeninduspunktile lisandub uue aasta alguses ka väljapanekuala, kus on võimalik tutvuda kõigi Enefiti pakutavate toodete ja teenustega. Näiteks saavad kliendid lähemalt uurida erinevaid elektriautode laadijaid ning katsuda oma käega kodust akulahendust.

Kliendid on oodatud Enefiti teeninduspunkti igal tööpäeval kell 9-13 ja 14-17. Asume Tallinnas Avala ärikvartalis aadressil Veskiposti 2 (Depo ehituspoe kõrval). Kohale on võimalik jõuda Varre peatusesse linnaliinibussidega nr 3, 16, 28, 39, 73. Auto parkimiseks on olemas külaliste parkla.

Pöörduda võib kõigis energiaalastes küsimustes. Võimalik on läbi arutada endale vajalikud teenused ning sõlmida ka lepinguid. Kohapeal ei ole võimalik arveid tasuda.

Enefit pakub järgmised energiateenuseid:

  • elektri- ja gaasipaketid
  • elektriautode kodused laadimislahendused ning avalik laadimisvõrk
  • energia isetootmise (päikesepaneelid) ja salvestuslahendused
  • operaatorineutraalne ülikiire interneti- ja televisioonivõrk
  • koduste elektriseadmete kindlustus
  • elektritööd
  • tänavavalgustus