Uudised

Osades veebruarikuu elektriarvetes esines viga

Tehnilise rikke tõttu said ligi kolmandik Enefiti elektrimüügi klientidest ebatäpse veebruarikuu elektriarve, millel esines viga kuutasu arvestuses. Enefit parandab võimaliku arveldusvea järgmise kuu arvega automaatselt ära, seega kliendid arve summa korrigeerimise pärast muretsema ei pea.

„Märtsi algul saadetud veebruarikuu arvel kuvati kliendi elektri- ja/või võrgupaketi tasu mõnekümne sendi võrra suuremaks, kui oleks pidanud. Enammakstud summa arveldame kliendile automaatselt tagasi järgmise arvega. Teisisõnu parandame oma vea ise automaatselt ära ning kliendid selleks ise midagi tegema ei pea. Mõistan, et kuigi räägime väikestest summadest, tekitab see meie klientides asjatut segadust. Paraku tuleb selliseid eksimusi tänases tehnilises maailmas ette. Palun siiralt eksimuse pärast vabandust,“ sõnas Enefiti Eesti turu juht Santa Tohver.

Kõiki rikkest mõjutatud ning vigase arve saanud kliente informeerime kirjalikult.